McQuail , en härlig man ändå?

ja nu var det ett tag sedan jag uppdaterade igen, har jag kanske skaffat mig ett rikare liv? nej inte alls, det beror på ren lathet och mycket i skolan.

Helgen var mycket bra, fredagen var det tjejkväll med räkor & vin hemma hos mig. Jag Malin & Klara är självklart pepp på fest, drar iväg till Stefan och dricker lite och sedan blir det Gastons & B&B (??!!) hör och häpna, men det var ju precis där alla människor var kvällen till ära. Så roligt hade vi ändå. Sedan går det utför för mig och Klara och vi gör sjuka saker som vi skrattar åt mycket nu i efterhand.

Lördagen sover vi mest hela dagen tills vi kommer på att systemet stänger inom kort, involverar halva mkv för att fixa skjuts. In i sista minuten (alkoholist, nejdå) och sedan segar vi hos Micke hela dagen och lagar väldigt annorlunda mat, men visst den gick väl också ner. Sedan var det fördrink hos Emmie med tjejerna och förfest hos Nicklas, inga konstigheter där inte. Mycket trevligt . Självklart bär det av till Moon och där dansar vi som om det inte finns någon morgondag och det slinker väl ner en och annan drink också. Efterfesten är inte heller att leka med.

Tentan vi har nu är verkligen hur hemsk som helst, stor jobbig och trist. Så veckan blir en massa plugg bara . För nu ska jag minsan klara detta. VI får ju helt enkelt fira i helgen, när den är inlämnad och klar.

Vissa dagar är jobbigare än andra, och idag är just en sån dag.

Kommentarer
Postat av: Christian

JA i helgen får vi allt fira att denna tenta utskickad av djävulen är inlämnad!!!

2007-10-31 @ 20:07:47
URL: http://christianvestby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0