tredagars

Jaha tjuvstartade helgen redan i torsdags, kareokekväll och en öl vad det sagt. Behöver inte uttrycka mig mer än att det var en mycket trött Lina som slöt ögonen vid sextiden på fredagsmorgonen.

Upp och sega hela dagen, dusch och fix . förfest hos Malin med god dricka härliga människor och allsång. Glitter och Glamourfest på Mårten stod sedan på schemat, en härlig kväll .

Lördagen vaknade jag upp och mådde oförskämt bra med tanke på två dagars fest. Iväg till Eurostop för lite handling och en god lunch. Hem igen och prata med Pg om gårdagen och kommande kväll.  Hon var förståndig nog att stanna hemma. Men nej det kunde självklart inte jag göra. In i duschen och försöka fräsha till sig lite. Förfest hos Malin med väldigt otippade människor, men trevligt hade vi . Mötte upp ett annat glatt gäng och begav oss ut i natten. Allt som allt var det en mycket trevlig kväll. Avslutet blev ju lite konstigt dock. Det är ju inga konstigheter idag. Hur kul som helst att stöta på gamla vänner igår förresten. Gissar att Malin är lika nöjd. Eller vet rättare sagt.

Vaknade upp på min vanliga sovplats hos Malin. Det har varit en dag fylld med roliga sms, pizza skratt och hajar. Kvällen har varit spenderad med min kära sambo, och min hosta såklart. Den är mig inte otrogen.


Onsdagen var förresten hur kul som helst , jobbet var mycket givande och jag sålde öl & cider som aldrig förr. KÄndes konstigt att stå på den sidan baren för en gångs skull. Och jag hoppas verkligen inte jag beter mig som vissa människor gjorde när jag är där med alkohol i kroppen.

Veckan har intensivt plugg på schemat. Fotboll imorgonkväll också. I helgen kör vi igen.

Louise, glöm aldrig att jag är från Småland. haha.

Kommentarer
Postat av: Louise

Kanske var det jag mena. Småland, Skåne låter ju nästan samma, båda börjar på S i alla fall ;)

2007-10-22 @ 10:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0