alle desse programmen

då var dagarna i småland slut, snart bär det av med tåget till mitt kära Halmstad igen. Det har varit riktigt skönt att komma hem ett par dagar, god mat mammavård och lite shopping. Få lite hjälp att ordna upp saker och ting och det setr riktigt ljust ut för min framtid. jag som trodde det skulle bli sjukt jobbigt att fixa ny lägenhet, men så fel jag hade. Det ser riktigt bra ut.

Kvällen ska spenderas med förfest på östra stranden med nytt roligt folk, och säkerligen också en hel del kändisar. Sedan bär det av mot kåren alt. stan. blir nog lite grupptryck för min del där. Jag kan också garantera att danskan inte läggs på hyllan ikväll.

Snart kommer syster och då bär det av mot Gislaved och bolaget. Lite småshopping måste jag nog göra, och komplettera lite.

Nej nu är jag laddad inför kvällen. Vi ses i dimman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0