nej nu é de slutt med vin å sånt

Snart Maj månad, känns konstigt hur tiden springer fram. Det händer hur mycket som helst, hela tiden.
Vissa saker som gör mig glad, vissa ledsen och i vissa fall också arg.

Helgen som passerade har varit den bästa på mycket länge, hänvisar till malliin.blogg.se där vi knopade ihop en blogg igår om händelser.

Imorgon blir det härlig tillställning vid Bolmens om jag inte misstar mig, följt av utgång. Fredag är namnfest inför kommande events och lördag blir det säkerligen utgång då 4 sthlmsboys kommer på besök. stökigt värre om jag lyssnar på vad klara säger, och det gör jag.

Absolut gotland närmar sig, jag börjar bli pepp faktiskt. det kommer bli hur skoj som helst, skönt att komma ifrån Halmstad lite också. Det är uppskattat.

Just nu sitter jag i småland , fixar och tar hand om en massa saker. Det är skönt att mamma hjälper till, annars hade jag nog inte orkat, inte heller utan dom bästa tjejerna hemma i Halmstad .

Dax för en stund i solen innan jag fortsätter min fullspäckade dag, hämta lillebror, fika med syster, träffa pappa och shoppa på kvällsöppet med mamma. Kvällen ska bestå av studier,. wehey.


Kommentarer
Postat av: mulin

Det är som om alla stora problem blir små med hjälp av solen. Det är fint (:

2008-04-29 @ 11:53:06
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: kalas

jag och min uteplats saknar dig i solen, min älskade rövgök ;)
ska väl kanske också ta en lässtund. SAKNAR!

2008-04-29 @ 14:45:39
URL: http://klarakalas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0