djävlar i min lilla låda

mitt uppe i treans bingo (yes jag blir 75 dan före dan, alltid) sitter jag och kryssar för glatta livet.

Jisses, efter jättefå nummer fick jag fyra i rad på 50,000:- vinsten. Blev ju givetvis jättenervös och glad. Vann jag? Nej. Såklart inte nummer 13 kom upp, kom nummer 12 upp? Ja. Kom nummer 14 upp? Ja. Såg jag nummer 13 förbirullandes flera gånger? Ja.
Trodde stenhårt jag skulle kamma hem det, då mina vänner hade det blivit en djävla nyårsfest.

Förresten, förlåt så mycket om jag inte ringt tillbaka när ni ringt upp mig. Har sett att ni ringt. Har helt enkelt glömt av det. Jättemycket förlåt. Men imorgon hör jag av mig, på självaste tomtedagen emellan julsnaps och julmat.

Vem vill hämta mig i bil och köra mig till Halmstad? Färdkost utlovas. (och en flaska vitt vid senare tillfälle)

Kommentarer
Postat av: emma

Darling.

Om du vill gå upp ganska tidigt på annandagen så kan du åka med mig ner. :D Hör av dig så att jag vet.

2008-12-24 @ 10:14:07
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0