Kära gamla källare.

juldagen är till ända. Hur ska jag nu fördriva tiden fram till hemgång? mys med familj och vänner förhoppningsvis.

Efter att hela dagen igår agerat sminkdocka åt Alice, (fick läppstift, glitter på kinderna och nagelack i en läcker rosaglittrig färg) kom alla tusen människor. Kalkonmiddagen är min bästa dag. Åt som om det inte fanns någon morgondag. Efter Snabbt ombyte och något glas vin drog jag och min partner Pg till Gislaved. Förfestade som på den gamla goda tiden i Jonis källare. Hur roligt som helst, skrattade konstant i 2,5 timme. och blev lite mobbad över min förtjusning till Binoglotto.

Sedan var det då kära gamla Gisleparken. För mycket folk överallt, lång tid till baren. Men ändå, skitskoj. Det dansades, puffades och hade sig fram till stänging 2. (haha, jag vet -say no more) Då blev det burgare nere hos kompis. Dundrade hem i klänning och klackar genom snön sen. Ja det snöade fortfarande iofs. Men bråttom, det hade jag. Fråga mig inte varför.

Nu är julen över känner jag, jag är rastlös idag. Undrar vem man kan bjuda in sig till ikväll. Känner för mjukis, långfilm och godis. Anyone?

Förresten brudar, den 30 är det vi som träffas. Tänker myskväll, matlagning och självklart Bingolotto. (bara största möjliga tystand råder under sjävla bingospelet) Visst?

Drömde om PP inatt, det var läskigt. Hon var extra arg och bitter och skällde mest hela tiden. Maneater var också med. Fast hon var snäll. MRS JD var är också, hon cyklade runt på en kulle upp och ner på en lila cykel.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Maneater

Hoppas PP hade med sig sin nya vän kryckan ;)

2008-12-26 @ 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0