Sister Surround.

efter en okej julfest igår som innehöll kareokesång, lite öl och quiz var det upp till skolan vid ett. mycket skönt att kunna sova lite och ta det lugnt på förmiddagen. Väl där meckade gänget ihop en killer-film med härlig musik. ha ha. Sedan blev det lite meck och fix innan jag drog med Lou hem till sig och käkade lite. Nu pluggar vi för glatta livet. När detta är klart blir det film-mys och chill. Love it! Klarakalas är iväg och blir invigd överstab as we speak (write?) hoppas hon har kul.

Jul som sagt, ett break från Halmstad och skola. Vännerna träffar man heller inte på ett tag, vilket iofs bara är dumt. Såklart kommer jag sakna dom och säkerligen ringa mest varje dag för att uppdatera mig om vad som händer runt om i landet. Fast, det känns ändå som om man glider längre och längre ifrån vissa härnere. Verkar inte som om man har tid, eller ens tid att ta sig tiden att ses. Jag trivs inte alls med det. Får väl hoppas att man efter julledigheten kan ordna till det.

Jag och Klara börjar vårat nya liv nu efter jul/nyår iaf. Denna gången (har funnits tusen andra försök) är vi mer pepp än någonsin. Nyttig mat/råkost, mindre alkohol och en jävla massa motion. Beach 2009 SKA vara mitt år. Sådetså.

Nu kom Kim en sväng, jag ska vara social.

Pg- ring mig för tusan!

Peace.

Kommentarer
Postat av: pg

hej, jag har ringt

2008-12-17 @ 22:29:58
URL: http://pege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0