strålande jul. ?

jaha då var julafton över. skönt det egentligen.
Men det har nog varit den bästa i mitt liv faktiskt. Den ni!
Inledde hos pappa men julklappsbyte, alla var lika peppade. Sedan vidare till faster. Där var det kusiner och kusinbarn överallt. Middag, julsnaps och julvin. (ja det är chillout bag in box det) Jag fick låna Pagges bebis ett tag . Och hade jag fått, hade jag lånat med henne hem. Den sötaste bebis man kan tänka sig. Nu fick jag tillbaka de där moderskänslorna som kom över mig under ag, remember? Ville inte lämna ifrån mig henne.

Hem till mamma, mostrar, kusiner och barn även här. Julbord och julölen gick vi på. Sedan kom den tyske tomten. (ja alla vuxna tycker det är roligare än alla barnen när morbror klär ut sig) Konstaterar att jag har varit djävligt snäll mot mamma pappa bror och syster iår alltså. Det trodde jag inte. Julklapps-spelet sedan. Självklart ror jag hem det bästa priset, som vanligt. Jag har känsla för det där alltså. En korg med ljus, chocklad och två miniflaskor skumpa. Den ska tydligen delas på två, och inte fick det vara en tjejkompis heller. Så nu ska Jp leta bland sina vänner och skaffa en dejt till mig, jo man tackar. Eventuellet skulle vi göra ett litet byte, någon singelsnygg brud som läser min blogg därute? mellan 22-30 ungefär?
Så den 27 är vi bjudna på förfest med hans polare i Halmstad. Det skulle bjudas på GinTonic och härligt sällskap.  

Sedan kickade jag some ass i Guitarr Hero, såklart. Sällskapsspel och nattmat följt av sänggång. En helt underbar dag kan jag summera.

Idag är det ännu fler folk som kommer upp till oss på Sommarhemsvägen. Alla igår plus 9 tror jag bestämt. Fullt hus, ännu fler vuxna och barn. Kalkonmiddag. Den ser jag fram emot hela året. Och ikväll blir det utgång.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0