Tjockis

Jaha, då befinner man sig i Småland och Anderstorp igen.
Nu ska jag spendera en vecka här. Det känns väldigt blandat med känslor kan jag berätta.
Det finns inget att göra här, Pg som ska komma på besök och underhålla mig har inte kommit ännu.
Jag fick beslutsångest av all mat i kylen så det slutade med två mackor istället .
Jag får väl tvinga min bror att spela guitarr hero med mig.

Utgång igår, parken. Inga av alla toasters. Katastrof-kväll. Jag vill vara bakis på Östergård, men kassa repriser och skratt med Klara.

Jag har börjat drömma sjuka saker. Vet inte vad som händer. Ahh jag har väl alltid drömt otroligt onormala saker men nu blir jag lite rädd för migsjälv. Två nätter sedan, var vi alla tjejer höggravida. Verkligen jättetjocka. Malin fick sin unge först. Hon kom till skolan, på ett seminarium med ungen inlindad i en filt. Den var jättesöt. Vi andra gravida tjejer blev jätteavundsjuka och trodde att våra ungar skulle bli fula. Jag hann vakna innan någon annan hann föda.

Inatt drömde jag och Louise och Tobbe. Dom var tillsamans i smyg, jättelänge. Tillslut blev Louise höggravid, jättejättefort. Så då kunde dom inte dölja det längre. Hon fick sin unge och den var också jättesöt.

Så, varför drömmer jag om att jag och mina vänner är gravida? Vad vill mitt undermedvetna säga mig egentligen? Här ska det inte skaffas barn på länge, jag har ju för tusan en karriär att tänka på . Dessutom skulle det underlättaa något om jag hade en blivande far till barnet. 

Nej nu måste jag aktivera mig lite, om jag skulle ta mig ända in till soffan i mitt tv-rum. haha. Det ska tydligen bakas pepparkakor i huset idag. Då åker julmusiken på och det donas och slamras högt i köket. Då är det bäst att jag har chillat mesta möjliga under dagen. För här ska ätas pepparkaksdeg. Ikväll börjar min jul-tjockishet.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Danger

De va ju tur att min unge va söt iaf. För jag vill ju aldrig få en fet, ful unge med harmynta...

2008-12-21 @ 16:47:24
URL: http://malliin.blogg.se/
Postat av: K

jag kan lugna dig med att efter all sjukhusvistelse och trauma började min kropp fungera igen, och det blir alltså heller ingen mini-* ****. HAHA

2008-12-22 @ 17:36:18
URL: http://klarakalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0