Publishyou.

så var det dax igen mina vänner, uppdatering.
Föregående vecka bestod av endel konstateranden:
Spontanvinkvällar är jätteroligt.
Klubb Koncept är jättelyckat
Malin kan verkligen svepa vin, och laga fyllemat
Blåbärsglögg och brasdvd är bra mysigt.
Sällskapsspel ihop med lite vin är oslagbart ibland.
Club 4 är jätteroligt, och en T är sjukt spexig när han klär ut sig.
Jag är sjukt bra på Chicago
M och C gillar att vara barbröstade
I vissa fall är blåmärken sjukt värt det
Jag och Klara är sämst i världen på att åka buss
Morfars är fördjävla roligt en lördagskväll.
Efterfest hos Adam är lika med guitarr hero
Det innebär också självklart påhälsning av Securitas
Adam är sådär på att dansa, och hoppa
Pizza är gott, dock inte från Milano.
Söndagar är soffdag med lägsta möjliga humor

Idag har det varit full fart på flickorna. Ullared har besökts. Så undertecknad, Klara och Louise packade in sig i bilen nio, sharp! Det inhandlades diverse bra grejer, tänker ju aldrig skiva ner allt här.

Klara köpte ljus, en massa ljus. Helt ofantligt mycket ljus. Bilen var sprängfylld med ljus. Så mycket ljus köpte hon. Och lite till.

Louise köpte en massa julklappar och annat viktigt. Sånt gör mig lite avundsjuk, förmågan att faktiskt lyckas hitta bland sura tanter och överfyllda kundvagnar. Det kan hon, den där Lou.

Vi ska iaf flytta ut till en gård på landet. Det ska finnas kossor, grisar, hästar, höns, kycklingar, alpackor, lamadjur, katter, hundar, illrar, minkar och så. Och strutsar, fast dem ska vi ha som fordon mest. när vi har bråttom någonstans, lite som en motsvarighet till en snabb sportbil.Djur överallt. Koll över all hektar med land vi äger har vi från vakttornet som vi byggt. Allt ska göras själva. Tror det kan bli bra detdär.

Nu är det min bästa kväll, lägenheten är fylld med tända ljus, och vi tittar på Em-krönikan. Vilket ju självklart innebär att jag fick se Petter Hanssons mål åter igen. Mitt hjärta fylldes med värme och kärlek. Jag blev sådär stolt igen. Och minns tillbaka på hur exalterad jag blev när det hände. Jag ramlade bokstavlig talat av stolen. Sedan hoppade jag på alla jag kände och kramade och pussade. Det är glädje det.

Nej, nu ska jag chilla vidare. peace. och ha koll å¨tjejen jämte mig i soffan. Hon är kärleksfull, kramar och pussar mig på kinden. Sedan tittar hon , faktskt lite förälskat på mig, blinkar med ögonen, vinkar till mig och kastar slängpussar.

Kommentarer
Postat av: Louise

Vi måste nog återvända till vår gård snart, kan inte lite på de där drängarna ihop med hönsen...

2008-12-09 @ 09:58:17
Postat av: En viss T

När gick jag från Bästa Torben/Tobbe/Darling till "En viss T" ... hmm , besviken på dig

2008-12-09 @ 21:34:04
URL: http://tjoub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0