Vaniljljus. (blir du exalterad klara?)

jag är så nöjd över alla mina inhandlade julklappar iår måste jag säga. Vilken julklappshandlare av rang jag är. Imorgon är det nog mina ögon som lyser mest av alla när det öppnas klappar.

Men för att få köpt de perfekta klapparna krävs

*planering
*shopping i flera veckor
*smygeri
*att åka till A6 dagen innan julafton.

Det sistnämnda var det värsta jag varit med om. Aldrig mer. Folk överallt. Jag tappar alla mina grejer på golvet, står i samma kassa flera gånger (det där med planering och kommunikation, syster) skäller inombords och får ont i huvudet.

IKEA däremot var knappt en människa på. Jag köpte lite småsaker till lägenheten. Ljus Klara, Ljus. en massa. Så nu ska det dofta vanilj i lägenheten.

Annars har dagen gått åt till att förberede grönkålen, städa kylen åt mamma, och färga håret åt migsjälv- Nu är "blont med utväxt" borta. Istället är jag mörkbrun igen. Man tackar.

Nej,. om man ska bege sig till soffan och uppesittarkvällen nu. Pausen är slut och jag ska vinna några miljoner nu.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0