turnera

uppdatering? tänkte det var dax, nu när jag har en liten stund över mitt i allt iordningfix och stök på Gt. detta är ju en självklar ritual inför Kåren ikväll, fottbollskväll. Det har varit turnering idag på HH. Jätteskoj att se faktiskt, och lite sugen i vissa stunder att hoppa in och köra lite moves som man lärt sig i sina dagar som fotbollsproffs i AIF.

Det händer inte så mycket annars, helgen sägs ha varit mycket stökig, jag håller med. Men skoj hade vi och det var trevligt att få träffa den andra systern Röstlund. Fredagsmys & lördagsutgång  var det.

Skolan flyter på som vanligt med seminarium och salstenta har vi haft. Klassen är härlig som vanligt och kvällarna spenderas ofta i mycket bra sällskap i form av Klara , Malin, Pg, Louise & Kim.

Helsingborg börjar locka också, så vi får väl försöka hitta en helg som passar alla som ska med. Kommer i vilket fall bli hur skoj som helst,.

Det har börjat stökas mer och mer inne hos grannen, förhoppningsvis är det dax för flytt från deras sida. Då ska det som jag nämnt tidigare åter bli stökiga gladan lgh 214 som gäller.

Sommaren närmar sig, inet för att det märks i blåsten ute men man vet det. Det är ju de som räknas. Då blir det lata dagar och galna partynätter. Ut med vinterjackan och in med bikini, kjol och linnen.

Nu ringde Louise och dom kommer om inte altför lång tid så det är väl dax att bli klar och börja drickandet.

Nu får det va för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0