2008

så, nu var 2007 över ,ett år fullt av nya erfarenheter. Träffade en massa nya vänner, drog iväg på galna roadtrips och en massa hotelnätter. Slutade på collegeåret och flyttade hem över sommaren och jobbade. Det var min sommar, jobb varvat med båstadveckan (som jag förövrigt festade tillsammans med min älskade Henrik Lundqvist) festival och andra galna partynätter. I Mars spenderade jag nätter sömnlös på grund av en enda man efter sju månader. Mådde dåligt och uppskattade mina vänner mer än någonsin. Jag träffade därefter en ny, som också det gick i kras kort därefter. Det var inte mitt år i kärlekens tecken.

Efter sommaren kom jag tillbaka till Halmstad och började Mkv med nollning i tio dagar. Också här samlade jag på mig en massa nya härliga vänner . Jag hann med fest tentor och annat skoj. En vecka i Septermber spenderade jag i Grekland med familj och släkt. Hur härligt som helst. Efter detta började alla fester Mkv ettorna skulle fixa. Det var gasquer och julfest och vanliga förfester. Inflyttningsfester varvat med födelsedagsfester hanns också med. Och vips så var jag hemma i Småland över jul. Sedan avslutades året med brakfest i U-lokalen. Emmie, Andreas och Johan gjorde ett toppenjobb som verkligen är värt en stor eloge.

2008 började med tungt huvud. Det blev en klockren bakisdag med allt vad det innebär.
Detta året kommer bli hur härligt som helst, och planerna är redan stora. Vi får som sagt börja anteckn allt som ska hinnas med.

Dagen idag har spenderats med Kim Louise Klara och Malin ute i Tylösand. Stranden var kall och blåsig. Men kul hade vi. Sedan åkte vi en massa bil och hamnade tillslut i Kims nya lägenhet på kaffe. En härlig kväll/eftermiddag med skratt och bus. Ikväll har middag avnjutits tillsammans med klara och nu blir det en kopp kaffe och film.

Det bästa valet 2007 vad att börja Mkv. Vilken tiopoängare.

Största önskningen mot 2008 är nog ändå att Niels med familj flyttar ut.

Dessutom lovar jag att ta bättre tag i mitt liv, inte fullt så mycket festnätter (iaf inte lika hårda) :P
Kärlek är dessutom saknat. Jag ska hitta min plus 1.

nej, film nu. Jag kör en årslista en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0