en stund över

tisdagskväll och jag sitter på mitt rum och har en stund alldeles för mig själv. hur skönt som helst faktiskt. lyssnar på musik och pysslar lite. Förra veckan sprang förbi och onsdagskvällen spenderade jag på kåren. Fredagen var också en ljuspunkt med tjejkväll. Denna veckan har jag hitills varit på föreläsning hela måndagen och idag har jag varit ute och sprungit runt i solen på stan. Avslutningsvis en långfika på mysigaste cafeét.

det sägs även att Malin har börjat dansa där hemma. Avancerat och "tekniskt". Detta ska hon minsan få lära ut till oss alla. Det sägs även att hon går runt och är lycklig mest hela tiden, över "den där speciella". hur härligt att se henne som helst.

Imorogn är det föreläsning och troligtvis kåren på kvällen, verkar på nu iaf.

Kvällen ska spenderas med dom allra bästa på Bolmen, (förutom två som inte kommer närvara) .

Jag vill ut och resa. har diskuterat en massa resemål nu, där man varit och dit man vill. Australien står nog högst på min lista. Vill till Simone, solen och surfingen såklart. Eftersom sommaren troligtvis komemr spenderas i Norge kanske man skulle spara lite och flyga iväg till hösten. ja inte dit men någonstans iaf.

Är sjukt dålig på att blogga nuförtiden, men dom jag skriver försvinner mest hela tiden, förvånar mig inte om inte  
denna kommer upp heller, kanske någon som lyckats ta sig in i mitt system,. All lycka isf.

hej för nu

Kommentarer
Postat av: malin

Jag lovar att jag ska lära er allihopa. Jag tror jag ska dansa en sväng imorgon, kanske ni får se på kvällen. Hur går det med din kurs? När startar den?

2008-01-22 @ 18:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0