Metoder.

nu har jag ägnat ett par dagar inlåst på Östergård. utestängd från omvärlden med bara Berkowitz och co som sällskap. (om man inte räknar tentavännerna och de få besöken av Pg & Simon vi haft) . Men nu är tentan inne för den här gången, hur skönt som helst. Energidryck, kaffe, cigg, godis och frukt har varit vad vi levt på. Njåa , lite mat har vi väl fått i oss, men betydligt onyttigare och inte alls lika sunt som vi brukar. (någon som köper det? :P)

SÅ ikväll blir det god mat och lite vin i goda vänners lag. Sedan får vi se vart det bär. Det är ju imorgon som stora tentafesten ska vara, då går vi all in. Firar utan en tanke på att Delkurs B börjar på måndag och att den innehåller en massa nu litteratur och dessutom en härlig salstenta som dom passande nog slängt in mitt under hjärtslaget. Härliga människor. Men som sagt, vem tänker på det nu?

En tripp på stan nu, jag vill väl belöna mig med något såhär efter inlämning.

hej för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0