tentavecka

Nu var denna helgen över också. Fredagen bestod av tjejkväll hos Klara. En kväll helt utan tv men med mycket historier och skratt. Hade ont i magen när jag kom tillbaka hem, konstigt när Klara bjuder på historier om stulna mopeder cyklar och när hon hoppar från ett fönster iklädd, tjaa inte mycket .

Lördagen blev lång sovmorgon, städning & ut i kylan/blåsten och handla. Det var den värsta promenaden i mitt liv . Fick samtal om att vänner från helsingborg kommer upp till kvällen. Efter lite strul och samtal kommer Rickard, Olle, Charlie & Johan tillslut runt 9-tiden. Ett glas vin här hemma och iväg till Klara på förfest. Det blev hur onyktert som helst för en del, och andra kunde inte sluta skratta. Stan, Moon och där dansar vi loss som aldrig förr  .Att det aldrig kan gå en kväll utan att jag inte kan stå på benen. En skön vurpa från scenen blev det. Jo jag tackar. Efterfest och sömn.

SÖndagen åkte vi och köpte mat och chillade mest hela dagen här på Gladan. Mycket sjuka människor . Men skoj hade vi. kändes allt lite tomt när dom åkte tillbaka hem. Vi får ses snart igen.

Veckan kommer bestå av en massa tentaplugg. Det ska nog gå bra. Bara man orkar starta någongång. Sedan får man väl dra till med en tentafest på Lördag tror jag bestämt.

Februari blir en hektisk månad, helgerna räcker inte riktigt till för allt vi ska göra. Hjärtslaget, Helsingborgsbesök, Ta tjejerna till hemtrakterna, Sedan var det även tänkt att det sulle hinnas med en tripp till London över en långweekend. Och utöver det komemr det tydligen Täbyfolk till Halmstad, det vill man ju inte missa för alt i världen. Hur vore det med lite planering egentligen? ha ha.

Man bli ju nästan lite kär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0