Traffic in the sky

Helgen är över, som vanligt en söndag är en vild lördagskväll avklarad och jag sitter här trött och en smula bakfull. Det har varit en bra helg, innehållsrik och med mycket otippade och galna händelser. Torsdagen var tentaplugget inne på slutspurten och i fredags när den väl låg i postfacket kändes det hur skönt som helst, för tentaångest sysslar jag inte med. En tripp till stan och favoritställen som systembolaget besöktes. Hem och chilla någon timme i soffan, efter mitt gråtanfall till något så meningslöst som the oc. In i duschen och iväg till Klara. Tjejkväll med NÅGOT glas vitt stod på schemat. Efter lets dance blev det där begreppet ett minne blott för oss så organiserade brudar. Kvällen blev inte bara onykter utan i enkel mening nöjer jag mig med att säga att det var ös på oss. Discodans & en tripp i kundvagnen för min del såklart. Louise tyckte Klara var för onykter för att köra mig så hon tog på sig ansvaret, gick ju fint. Efter en minut låg jag i busken på Klaras altan. Rätt ut i rabatten körde hon mig. haha.

Lördagen var lugn och skön, thaimat och chill. Kvällen blev desto vildare . Fördrink hos Malin, måste förresten sluta kalla det så med tanke på att vi får i oss bra med vätska mellan danserna :p Sex vilda tjejer under samma tak och en del alkohol i kroppen slutar ALLTID bra. Förfesten hos Christian var helt galen, folk överallt . Men skoj hade vi ju. Iväg till Moon och mer discodans. haha. varvat med lite dryck såklart. En härlig kväll.

Idag har jag varit hos Malin mest hela dagen. Facebook är en mycket fin uppfinning där man hittar det mesta och det bästa. Vad jag har skrattat.

Imorgon är ny delkurs på ingång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0