död kråka

yes, igår parkerade jag mig i bilen tillsamans med morbror moster och Liselott och fick skjuts hem. Iväg till Klara och chillade med mina darlings. Bolaget och middag med Lou . Iordningfix, flickdans och rödvin innan vi travar iväg till Cunow. Där chillar vi som aldrig förr med vin och skvallér. Hoppas vi inte drog några lögner bara. Man vet ju aldrig.

Fråga, Varför hittar Emma en dö kråka i en plastpåse i hennes frys? det var det roligaste och mest vidriga jag varit med om. Alla låg dubbelvikta av skratt. Tillochmed Emma efter en stund :P Sedan ade vi världens bästa taxichaufför till MK, självklart satt jag fram mina vänner. Vad annars?

Därinne var det fullt med folk, träffade på randoms och andra väldigt efterlängtade och fina människor. Jag och Lou gick mest runt och chilade därinne, tog ett och annat dansmove emellan drickat. Hur tyckte mannen på taket det gick med hans eldshow? Vem tittade? Vi tog taxi hem med två killar vid tvåtiden. Jojo, det fattades allt 11 kronor. det var det näst roligaste på hela kvällen och roade oss långt fram i natten hemma på Bolmens .

Idag har vi varit hos polisen, eller jag rättare sagt. Så nu ska han allt få, dansken. Sedan lunchade vi i stan . Nu jobbar Louise hennes 24 h pass, hur ska jag då klara mig? Och klara jobbar ju också. Cunow fixar naglar och donar. Malin och Pg är i Anderstorp. Jag har ingen att leka med ju. Kom i min famn.


Mingel från gårdagen såklart :


jag, cunow och Erika visade minsan vad vi kunde .


Jag och Louise chillade och vad glada mest hela kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0