Holy shit,.

de senaste dagarna har varit underbara. Malin är tillbaka i Halmstad och har satt guldkant på mina dagar. Fiesta, uteserveringar och skvaller. Helt underbart. Fast det känns fortfarande inte som vi har tagit igen all förlorad tid. Pg kommer idag, så det kan nog bli en fartfylld kväll för tjejerna. SJälv lägger jag buggskorna på hyllan idag. Filmmys i min ensamhet lockar faktiskt ikväll. Sedan blir det en tripp hem till Anderstorp nästa vecka. Rehabilitering och mamma-mys.

Jobb iaf nästa helg, tack !
Malin saknar Douglas förresten, armypants och spännarlinne . Lägg till en grävskopa och du har henne fast.

Drömde om Ag inatt, om jag vill vrida tillbaka klockan ibland och ligga på den sunkiga filten i solen med tetrarosén och det bästa sällskapet.

Efterfesten igår, var för övirgt inte att leka med. Snabbisar varvat med lite pianoduett med Malin och Nicklas. Lite härlgia skratt från Charlie och en och annan öl och glas vin. Härligt.

Vilken sammanhängande blogg jag precis skrivit.  Nu ska jag iaf iväg på after beachen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0