"låt henne vara, hon har pojkvän"

min tråkiga dag igår blev allt annat än trist. Mötte upp cunow och gick till stan, hon skulle fixa naglar och medans jag väntade dejtade jag migsjälv. I solen, vid vattnet med en tidning och bubbelvatten. Hur härligt som helst. En runda till bolaget och sedan hem igen. Dusch och iväg till Emma igen, fix och trix. En hälig kväll med vin och discodans. Kul att Torben var med en sväng också  :P

Bulls och Harrys, följt av bowling med ett gäng sthlmare. Emma blev kung, (fast jag gjorde strike minsann) och fick en cider för varje bra drag hon gjorde. Det blev endel. Tur att jag kunde hjälpa henne att dricka upp. Vi kom iaf hem till Emma på världens märkligaste sätt. Cykeltaxi. Som vi chillade där bak . Skönaste mannen som körde också, cyklar mest hela dagarna. Vi tyckte synd om honom så han fick lite extra pengar, han hade för guds skull ingenstans att bo heller, förresten har jag pojkvän, fick reda på¨det igår ... av Emma, han är dessutom hennes bästa vän så det är bäst att låta mig vara. haha

Nu kommer snart Louise hem efter sitt långa pass. wehey


Kommentarer
Postat av: emma

ta vara på honom ;)

hur gick de sen förresten??

2008-07-02 @ 19:22:57
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0