tre i rad

veckan passerade fort förbi iaf, och hör upp! Lina har arbetat sin första dag idag. Jag kommer alltså tjäna lite pengar.

Helgen var härlig, lugn och relativt nykter utgång med Louise i fredags. Dansade lite, tittade på onyktra människor som halvsexade på dansgolvet och såg det ur helt andra ögon.

Lördagen var solig och skön, så det blev schtek på bolmens. Sedan svirade vi om och satte oss medvåra sjukt fina brassestolar vid gräsplanen och drack en drink. Det blev några till innan vi gjorde stan. En chill kväll på Cafeét och hemgång med Klara. Självklart pratade jag i telefon under hemfärden. Obligatoriskt onyktert samtal.

Sedan var det upp idag vid halvnio. Buss iväg till Tylösand och Bettans Bar. Jag och Klara chillade som fan idag. Men jag trivs redan och det är ett kul jobb. Sedan slutade jag runt halv fyra och spenderade en timma för migsjälv på stranden. Det gick sådär att tända min cigg i blåsten och jag fick nöja mig med en otänd cigg och ett helt paket uppanvända tändstickor. Då roade jag mig med att spela tre i rad med migsjälv. Vad underskattat det är egentligen. Sedan träffade jag mamma och syster en sväng. Kvällen spenderar jag i Klaras soffa med cola och baconsnacks (jag vill gifta mig med baconsnacks) .

Imorgon kommer Malin och Pernilla hem. ÄNTLIGEN (alla utropstecken i världen) Måndagsklubben står på schemat. Det kommer bli hur skoj som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0