skulderflexatör

jag vet, jag är en duktig människa när det gäller uppdatering. Men ibland tar jag mig lite tid och faktiskt skriver en del rader.

helgen som passerade gick vilt till, vinkväll med tjejerna i fredags (förutom malin som gödde sig hela helgen i anderstorp) det var sång dans lekar och skvaller, Härligt! Den slutade hur spexigt som helst faktiskt. Försök själva väcka en sovande Klara för att få tillträde till hennes varma goa lägenhet när det är kallt och småregnigt utanför. Någon fick snällt se sig besegrad av alkoholen och gå hem, pg? Lördagen vaknade man av en helstirrig pernilla, gick bort till andra huset på östergård där killarna chillade i solen. In till stan och handlade diverse måsten till kvällen, och goda mackor som vi avnjöt på "rösten med bröstens" uteplats. Kvällens schema var späckat med melodifestival, discodans, moon, lasersablar och andra måsten när man ger sig ut i svängen.

Söndag och fotboll, inte imponerande och det blev inte bättre av att det blåste, regnade och var kallt. Sedan blev det powerchill på östergård.

Igår och dag har varit produktiva dagar för Danger och mig, studier på "hög" nivå idag fick vi finbesök av poeten Klara Röstlund som läste sitt allra kändaste verk "Bulan" . Inte ett öga var torrt. Kvällen avslutades med bästa Louise och bästa Kim med allmänbildande serier och mys på Bolmen.

Resten av veckan blir plugg, liiiite fest och besök av föräldrarna, mysigt!
Nu tänkte jag nog i´minsan vila ögonen för natten.

Kommentarer
Postat av: pg

update, update, update..

2008-03-21 @ 21:53:12
URL: http://pege.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0