A-G

imorgon åker jag till Gotland gott folk, för första gången  i mitt liv ska jag trampa gotländsk mark. Studentfest som hägrar. Ska bli riktigt kul, torsdag till söndag, med fest lek och stök. Självklart är det i sällskap av de allra bästa man kan tänka sig. Så här sitter jag på Bolmens och Louise i min ensamhet och syr klart min overall, benen måste ju på. så nu är det snart fin. Hade varit klar för ett tag sedan om hennes maskin inte bestämt sig för att bråka med mig. Vi är inte bästa kompisar just nu alltså.

Annars händer det inte så mycket, en hel del att göra nu innan sommaren i skolan. Vädret har varit toppen de senaste dagarna så det har varit lata dagar på stranden och självklart har jag badat . Kallt med uppfriskande dagen efter en kväll på stan. Lördagen bjöd Basse in till grill, så vi travade bort med lite vin och spenderade några timmar i trevligt sällskap innan vi begav oss vidare i natten.

Om man kanske skulle ta tag i det sista och bli klar, måste ju hinna packa också. Och få tag i en sovsäck. Ja, jag är världens bästa på att planera.

Visste ni förresten att plugg på skolbiblio = bland det roligaste som finns, med rätt sällskap såklart. Jag trivs nu. Sedan finns det väl en och annan som jag inte alls förstår mig på vid tillfället. riktigt trist.

dax att bli vän med symaskinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0