alla som inte...

måndagen den 26/1 har varit en av de värsta i mitt liv känns det som. Att man aldrig kan vara helt tillfreds med sitt liv, alltid något som ska vara där och gro i bakhuvudet. Och just nu är det hur mycket som helst, lägenhet, jobb och skola. på samma gång. Ingen som har ett sommarjobb över? Despert är ordet.

Tur då att man kan ha en efteriddag med vänner/vän som alltid ställer upp. Hade nog gått under om inte Louise hållt mig i handen igenom denna dagen. Nu känns allt bättre och jag är pushad i rätt riktning igen.

Imorgon blir det plugg på östergård som aldrig förr. Jag ska skriva tills handen går av. Tänker inte ha en omtenta efter mig i sommar. Tur att helgen varit hur bra som helst iaf. After Work, sol , vin, cafeét och härliga mäniskor. Söndagen var mysfaktorn hög här borta på Bolmens.

Nu ska jag ta tag i mitt liv och aktivera mig. Jag är rastlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0