skön.... T

ja ännu en dag, en mycket bättre dag än föregående. Jag har för en gångs skull tagit tag i saker och ordnat upp mitt liv, wehey. Jag kan stolt säga att jag är en bra människa just idag. Man tackar. Dagen har bestått av morgonpromenad med de allra bästa (det saknar dock alltid någon) frukost i solen, lägenhetsvisning med en stirrig sambo tenta plugg och smyckesfest (ja, det existerar faktiskt sånt) på Louises jobb.

Håll i hatten nu mina kära, tentaplugg alltså. Jag har längtat lite efter det så kallade tentasambolivet på östergård. Sena nätter, energidryck, kaffe ,cigg och vin. Lite härliga internskämt likt "det trodde du inte om pappa va" och bästa tjejerna så har du en grym tenta att lämna in. Lina Elin Malm-Lund har alltså längat efter att studera, sitta med näsan i böckerna och skriva x antal tecken på sin laptop . Troligen är det sakerna omkring detta som lockat.

Nu har vi paus i pluggandet, blir kanske inte så mycket mer idag. Tjejerna sitter i soffan och käkar onyttigheter och pratar om busiga föräldrar . Jag sitter här och glädjs åt att jag fått två nya lägenhetserbjudanden idag. Nu vill jag bara ha jobb också, starta egen glassförsäljning på östra stranden i sommar kanske?

Gårkvällen var för övrigt en mycket sjuk kväll, mitt i all tristess på Bolmens fick jag och Louise för oss att vi ville spela tv-spel. Detta utan resultat tyvärr. Så vi börjar installera en massa program och mecka med hennes dator, vilket resulterar i mer än 1,5 timmars syssla och mitt i all arghet för att det inte går våran väg missar vi helt att hemköp stänger. Men vi nöjde oss med den kvällsmaten hon hade hemma, haha.


Nu är det dax att krypa upp i soffan och mysa med mina tjejer. Jag ju hur glad som helst när jag tittar upp från datorn och dom sitter där , alla tre på rad och skrattar åt tvn. Den ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0