I ditt ansikte

Visst har alla konstiga tankar ibland, men jag och mina härliga brudar tar nog priset. De mest konstiga saker sätter sig på ens hjärna. Så tillslut får man ta hjälp av 118118s superheta sök. Supersök?

Långpromenaden ikväll resulterade i gratismidda på Bolmens. Jo man tackar. Jag är fortfarande asmätt, funderar fortfarande på hur rasuppdelningen ligger till procentuellt i världen och varför i hela världen Jönköping har en fruktmässa av något slag?

Imorgon blir en bra dag, imorgon är rutinerna tillbaka, det känner jag på mig. Skola möte och kvällschill. En bra dag helt enkelt.

Förresten, Oscar jag vet att du är upptagen och sådär. men en kram och en puss på kinden är väl inte för mycket begärt?



Efterlyser : En blond ganska stökig tjej med småländsk dialekt. Har hört det viskas om att hon heter Pernilla. Hittelön utlovas till bästa tips.

Mamma, Pappa och Bror - jag saknar er.

Kommentarer
Postat av: Syster

men hallå.... JAG då? du SKA sakna din syster jämt för du kan inte leva utan henne! :)

2008-10-09 @ 16:50:13
Postat av: Anonym

men hallå.... JAG då? du SKA sakna din syster jämt för du kan inte leva utan henne! :)

2008-10-09 @ 16:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0