Karneval

jag blir helt galen. Jag kan inte somna om nätterna. Inatt var jag nog i drömmarnas härliga värld kring sex-snåret. Detta resulterade i två timmars sömn. Det hela gjorde det inte bättre av att komma till föreläsningen som visade sig vara värdelös. Och alldeles för kort. Fast jag och Klara var övertrötta så lite fnissande och skratt i bakre raden blev det allt. Hem och somna på soffan någon timma. Drömmer såklart helt osammanhängande. Det är ganska kul ändå. Man hinner med så mycket, på så lite tid. Reser världen runt, jagas av lejon, åker bräda och sköter zoo.

Iväg till skolan igen, dax för att skriva 10-12 minuters informativt tal med partner in crime. Och jag kan anrunda det hela nu sådär fem timmar senare att jag har ont i mitt huvud, jag är torr i munnen, trött, lite småtjurig och börjar bli hungrig igen. Någon som vill träffas?

Helgen var fin iaf, Kick-offen i fredags går inte beskriva. Den var händelserik, rolig och produktiv. Teambuildning var temat, och visst lyckades vi visa andra sidor av osssjälva som andra inte riktigt har sett innan.
Lördagen var jag och klara - en påse chips, isglass och varsin soffa. Hur skönt som helst.

I veckan är jag busy woman. Sånt är härligt.

Livet är bra rättvist ibland, just nu ligger syster och mami på playan på Maui och chillar som fan. Jag sitter i ett rum i en ful R-byggnad och ska strax hem om jag överlever blåsten. Jag hoppas i smyg att det regnar på andra sidan jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0