Klub Koncept

yes, den sömnlösa natten söndag-måndag resulterade i att jag däckade på soffan strax innan tio igår. skönt. Mindre skönt att vakna runt ett och ligga vaken och snurra runti sängen cirka två timmar. Nu ska jag tydligen prova på någon form utav yoga som skall vara bra  för sömnlöshet. När ska jag ha tid med det?

Men sömnlösa nätter resulterar i endel tankar faktiskt. Började tänka på barn. Ja i allmänhet alltså. Hur blivande barn kommer att se ut osv. Tänk om man får fula barn, alltså verkligen fula ? Älskar man sina barn oavsett? Är det möjligt att tycka att ens egna barn är fula? Eller blir man blind för det och verkligen ser i sina ögon att dom är söta/fina? Och det bara är alla andra som ser att dom egentligen är fula? Hemskt vore om man fick en unge som liknar den i 2 1/2 män. Jag låter säkerligen helt dum i huvudet nu. Men jag skyller på att huvudet börjar bli tungt nu,

Dagen var igång vid nio. SKola halv elva, sammanställa talet och foldern. Gick ju finfint. Senare begav jag klara emmie och viktoria oss till Sturegymnasiet och raggade modeller till modevisningen. Det var ju hur skoj som helst. Ryktet spred sig snabbt på skolan och det dröjde nite länge förän en massa snabba killar och tjejergick förbi oss och sträckte på sig, kanske ne sådär tio gånger. haha. Det slutade med att dom ropade efter oss och promotade sigsjälva.

Hem för snabb lunch (italienskt såklart) innan möte. Möte igen och sedan ringa runt huvudpersoner inför Klub Koncept. (Kolla grupp på facebook och håll utkik efter posters på skolan) Nu har vi förberett biljetter och diverse småsaker inför premiären. Sitter fortfarande i Kårorgansrummet och chillar. Borde bege mig hemåt nu. Magen kurrar lite i smyg och jag känner mig inte produktiv längre.

Imorgon är en ny dag. Lagdebatt inom retoriken och sånt skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0