"titta, vad mycket smink han har på sig, jag visste inte om det var en tjej eller kille först-Erica"

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, sitter hemma hos Erica med tjejerna och har käkat middag. Nu ägnar vi uppmärksamheten mot vinet och Idol istället. Men det är inte det jag är kluven på. Det är vi som personer, tillsamans. Skämten, samtalen och uttrycken. Jag orkar inte rada upp alla konstiga och underliga saker som sägs, men jag blir rädd.

Nu varnar Emma Klara för vinet, "det är inte så gott, men inte lika äckligt som det vita"
Klara- "bara det inte smakar kräftor"

Nu är Berggren på tv. konstigt . Trodde den tillhörde en vän i Halmstad, men coolt att den fick vara med i Stockholm.

Nu förstörs också Coldplay- Viva la Vida. Man tackar. Fy fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0