A little death around the eyes.

hur gick då talet? Jo tackar som frågar, det gick verkligen hur bra som helst. Förutom att jag numer inte lägger märke till att jag använder mig av ordet "faktiskt" alldeles för ofta. nollningsskada? Nu tror hela gruppen att jag är vegeterian också, hade varit komiskt om de såg mig en stund senare käka kött och gå emot allt jag precis stått och predikat om vara fel.
Föreläsning på eftermiddagen, Hans alltsål, vad behöver man säga? Tror karln är exalterad mest hela tiden (inte ordagrant exalterad utan så som jag ibland uttrycker mig) Sedan pluggade jag Klara och Malin och gjorde en sjukt snygg (eller...?)  broshyr för vägverket. Chillar som fan.  In till stan, bolaget där Klara träffat välkända ansikten, eller..? Korta namn ska det tydligen vara nuförtiden. En hel massa spring i klädbutiker och tilllslut lyckades vi fixa fram en killer-outfit till Klara inför kvällen.

Ja självklart blir det kåren, men eftersom jag är astjurig att jag inte är på Coldplay ikväll måste jag ju få ha något skoj, Annars hade jag nog mest suttit hemma och gråtit. På riktigt. Blev exalterad på Lördags när NÅGON erbjöd mig en biljett lite snällt. Har nog inte blivit så glad iår ännu, tills då. Sedan har jag nog inte blivit så tjurig när NÅGON berättar nöjt att det hela var ett skämt. tack faktiskt. :P

Nej nu ska jag springa in i duschen och fixa mig innan vi traskar bort till Nyhem och Jean Pierre på förfest.

Chris, ikväll kommer jag somna och tänka på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0