Brutus, åhh min Brutus.

när brudarna (Erika, Klara) springer runt i lägenheten och jagar insekter, hoppar upp och ner med tidningar i händerna, och skriker så flickigt det går, chillar jag vid datorn. såklart

nollningen 2008 har varit helt underbar, lita på det! Mrs. Jack Daniels är nöjd. Finsittningen var en helt underbar avslutning på tio dagars galet spring. Tack alla. Och tack till mig, Malin och Kim för en jävligt bra anordnad fest.

Imorgon drar skolan igång, ska faktiskt lbi skönt att få en strukturerad vardag igen, tentaplugget är inget man har ångest över, det ser man fram emot, såklart när man har det bästa tentasällskapet.

Kräftskivan i frösakull kommer bli sjukt grym, Erika man får tacka fär ett bra initiativ. Du är grym. Åhh Brutus min Brutus. Jag vill sjunga, bada, snapsa och äta kräftor som om det inte finns någon morgondag.

Annars är allt okey, saker går upp och ner, som för alla. Men det finns ALLTID ljus i min tunnel. Tjejer ta åt er.

När PP stirrrar fryser isbjörnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0