Claire needs a man.

lördagseftermiddag. jag och min älskade sambo spenderar den genom att chilla på soffan och må mycket bättra med oss själva när vi tittar på "girl meets cowboy" . Man känner sig riktigt smart. Sedan att det hela slutade med att ingen fick någon gjorde våran dag.

Gårdagskvällen vaar lugn och skön, film och nyttigt snacks med Erika och Klara. Klargjort efter kvällen : Klara behöver en man. Finns nog flertalet människor därute som håller med mig.


Ikväll är det dax, äntligen får jag se min man Petter Hansson briljera igen. Eftersom vi inte ska se matchen på kåren, gäller inte heller mitt vad. Därför hoppas jag att han matar in mål. Lite gott dricka på det och min kväll är gjord.

Sagt om resten av veckan som gått, egentligen ingenting . Ibland blir det katastrof när man dricker drinkar. Förhoppningsvis lär man sig något, även om jag inte tror att vi gör det. Klara..?

Nej nu ska jag sällskapa Klara , som dreglar framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0