Dag 3

yes, mina inlägg kanske ökar mer och mer, men innehållet blir med största sannolikhet tristare som följd. Men det struntar jag i, jag måste peppa migsjälv. Gårdagskvällen avslutades som kvällarna på östergård alltid gör, bokläsning i sin egna säng och sedan somna helt utmattad efter dagen.

Dag 3 alltså, klockan ringde på strax innan åtta. Strax efter var vi ute i friska luften, en timmes promenad . Jisses vad fylld av energi man blir. Hem och äta frukost (knäckebröd, kokt ägg och youghurt med müsli och kaffe) . Sedan gick Klara iväg till skolan och jga har pysslat lite härhemma. Skickat lite mail, ordnat i min kalender och gåtti genom schemat och försökt planera någorlunda när man har tid att åka hem, jobba osv. Det ska nog bli en bra höst .

Peppad på den nya delkursen och dess workshop idag märker jag att jag börjar få bråttom och skyndar till duschen. I full färd med schamponering i sån fart att jag får hälften i ögat slår en ljusblixt mig att jag tittat helt fel på klockan, och jag är i själva verket en hel timma tidig. Iofs skönt det, men ändå. Så som sagt, klockan ett är det iväg till skolan och lära mig grundera i InDesign. (efter tre år på grafisk linje på gy. borde jag ju vara ganska keen på det, men jag tvivlar).

Kvällen är det fotboll, såklart! Jag är exalterad. Sverige-Ungern . KAN bli kåren efter det ;P

Torsdag - workshop och seminarieplugg med Malin  (Hbg?)
Fredag- Ledig, fixa snapsvisehäften, plugga ytterligare med Jocke, Haverdal och Tjejmys
Lördag- Planerad sovmorgon, handling, kräftskiva med folket, vin, x-box och ev. discodans
Söndag- Hem till Halmstad igen, träning, kvällsmys på östergård ev. bio .

Dax att kasta sig in i sysslorna igen.

Allt för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0