Haverdal . wehey

yees, en vecka av mitt nya liv är klart. det har gått fint.. jag mår bättre redan.

men helgen ser ut att bli onykter. Sitter på verandan i Haverdal just nu, har en grym havsutsikt bakom mig och de bäsa närmare (förutom tre brudar som vi saknar sjukt mycket , malin pg louise) nu lagas det mat, det dricks vin, vi har semester . haha... kört jackass gånger tre, dansat runt stången och skrattat som aldrig förr. jag älskar Haverdal. Lärt mig att Erika inte är den bästa på boul, och att det gör ont att åka skrinda nerför trappan. Vad gör det?

Imorgon blir det kräftskiva , och alla ska komma (PG, känn dig utpekad) annarsgråter jag. det blir grymt.

nej på med mössan igen, det är ju trots allt "alla mössors dag" . sedan käk och promenad ner till havet (som för övrigt ligger precis intill) och kanske ett dopp.

puss alla, ha en trevlig helg. Nu kom Amandla Jensen  och det dansas, jag tänker inte vara sämre.

Kommentarer
Postat av: Delle

Jag är inte dålig på boule, har bara missat en hel del säsongsträningar^^

2008-09-14 @ 17:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0