Haverdal

Helgen i Haverdal är slut. Min första och sista kräftskiva för iår är över. Summering? Tror nog inte det behövs , men bara för att jag kan kör jag en kortversion.

Fredag: PAckar vi in oss i Emmas snabba bil och handlar alltför mycket på Flygstaden. Ut till Haverdal. Vin, Skratt, Mössor, Dans, Gitarrspelande, MAtlagning, Deathrol with the skrind, tur till havet och djupa fotosessioner.

Lördag: Hyffsad tidig uppstigning, promenad till havet, shopping på hemköp (inte vivio som utlovat, besviken .:P ) fotboll, vin, en massa folk, kräftskiva, gitarrspelande, dansande, fylla, sång och bus.

Södagen kom tyvärr den också, det var inte en kaxig Lina som vaknade upp runt tio. Det blev slapp i fotäljen hela dagen, tittandes på Idol. Det var en härlig helg, gärna igen - om man drar ner på konsumtionen av vin.

Måndag och ny start på veckan, morgonpromenad en timma, frukost , plugg på stads med malin resen av dagen. Sedan tvingade jag henne att bjuda på kaffe, där det kom fram en och annan överraskning.l När jag kom hem hade sambo lagat världens godaste soppa. Sedan blev det tv-kväll.

Idag vaknade jag upp vid åtta-tiden, med ont i huvudet och sjukt trött. Fick avstå promenaden, men tar igen den ikväll. Måste sluta drömma att jag blir jagad av mördare alltså. Igår var det runt bolmens och Louise lägenhet där jag och Klara fick utkämpa slagar och sparkar för att inte dö. Inatt var det samma sak, fast på ett badhus ocvh senare hemma i Anderstorp. Drömtydare någon? Jag börjar tro att jag inte är ritigt normal. Dessutom , det som nog är allra sjukast är att drömmarna slutar med någon form av stockholms-syndrom. och att mördarna sett bra ut båda gånger. Att jag ens berättar detta.

Nu frukost, sedan blir det skolbiblio och plugg.

Kommentarer
Postat av: Louise

Men, gumman inte kan du hålla på att slåss med mördare utanför min lägenhet..Hur tryggt kommer de kännas att komma hem ;) Puss

2008-09-18 @ 08:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0