Kåraktiv?

Äntligen helg, jag känner verkligen att jag presterat denna veckan. Iaf nästan så mycket som jag borde. Så ikväll ska jag ta det lugnt, mysa och käka ostbricka. Imorgon kommer galningen tillbaka efter en vecka i Turkiet, och då blir det givetvis utgång. Anderstorp får vänta denna helgen, har på tok för mycket att göra. Dessutom är det kåraktivas dag på Lördag, då är det tänkt att den så organiserade och välplanerade Marknadsföringsgruppen skall vara där och presentera sig.

Idag har jag varit i skolan, på workshop för Photoshop. Det känndes på något sätt onödigt, känner att jag har ganska bra koll på programet efter tre år på gy. Men det är väl lika bra att fräsha upp minnet . Sedan har jag chillat som fan i soffan. OCh snart var det väl tänkt att jag ska bege mig till bolmens och käka lunch,.

Mtv är nog en av de bästa kanalerna jag vet, just nu kom Destenys Child med hiten "Bug a Bo" . Jisses, lyssnade man på det? jag tror jag med rent samvete kan säga att jag inte gjorde det. OCh vilka kläder sedan. Vad tänkte dom?

Dessutom har jag en liten crush på Robyn.  Diggade henne skarpt när hon gjorde debut som 17? åring. Jag införskaffade mig snickarbyxor, vitt linne,klippte mig i en klassisk "robyn-frisyr" och lärde mig movsen med foten tillsammans med handrörelsen. Jag vill även minnas att jag mimade till henne i någon form av sikta mot stjärnorna" tävling. Coolast i världen. 

Nu är det dax att fortsätta dagen.

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack för den, galningen..Men man vet ju aldrig vad jag smittas med för rabies...

2008-09-19 @ 20:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0