Kulturella studier.?

Måndagen, inte lika peppad imorse som jag var igårkväll konstigt nog . Morgonen blev slö hemma i soffan med kaffe och bildande program. Traskar iväg till skolan runt tolvtiden och sätter mig och pluggar med Malin, Johan och Micke. resultatet? ingen har någon somhelst lust att ta tag i projektet. Noll sidor skrivna. Delar upp arbetet, och nu har vi suttit här i den alldeles för varma mediesalen och skrivir retorikuppgifter och reklamanalyser. Att dte bakom mig >(jämte Klara) sitter en utbytesstudent som verkar ha alldeles för mycket kärlek till att lyssna på ashög, kass musik gör det inte bättre. Men men, då är man ju lite kulturell på samma gång.. eller?

Nu vill jag inte vara kvar här längre. Dessutom hörde jag på ryktesvägar att jag är inbjuden på myskväll hos Erika. Så därför tänker jag ta min systemetpåse som är full med anteckningar och böcker (skolväska, vad är det?) och gå till nyhem snart. Det skulle tydligen bjudas på lasange, och min mage skriker efter mat nu.Perfekt.

Imorgon vägrar jag gå upp ur sängen utan min härliga motivation som sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0