Med uppenbar känsla för stil

Okey, Lördagsmorgonen startade inte riktigt som planerad. MEN jag var utvilad, pigg och glad när jag  vaknade. Inte bakfull, trött och bitter. Vi drack kaffe och hade en mysig morgon här på östergård innan det var dax att promenera in til stan. Vart håller Klaras mysteryman hus? Hans lönecheck verkar inte vara speciellt stor iaf.

Efter lite vinshopping vet jag inte riktigt vad som hände, Klara blev helt vild och gick loss i Halmstads butiker som om det inte fanns någon morgondag. Det slutade med en större garderob iaf, jag är nöjd eftersom att jag tänker låna vartenda plagg som inhandlades. Sedan gick vi till Mike och drack kaffe och snackade en stund. Han är favorit.

Kvällen utlovar fest, det skall drickas vin och partyskorna åker på. Oväntat?

Okey, nu ska jag fortsätta titta på "favorit" programet Sweet 16 på Mtv. Hatar det. Bortskämda ungar. Men jag har inget bättre för mig, och Klara kan jag inte trakassera med mina smarta tankar och ideér just n heller, hon är fullt upptagen med att epilera benen med all fokus. Då kom jag osökt att tänka på i sommras, när robin, sebbie, marko och berggren hälsade på . Med vin ¨öl och sol spenderades eftermiddagen/kvällen på uteplatsen, och när grabbarna fått i sig endel öl kommer ju självklart behovet av att bevisa sin manlighet. Sagt och gjort, fram med epilatorn. Här skall bröstet trimmas. Kan ju som slutsat berätta att vi kvinnor som står t med detta har klart högre smärtgräns än boysen. Det var höga skrik, smärta och slagord proceduren igenom. De kunde för allt i världen inte förstå hur v i frivilligt gör detta. men som det gamla ordspråket säger, vill man vara fin....Dessutom, rör inte Klara en min nu, utan chillar mest. Den du Sebbie!

Kanske laga lite mat nu. In i dimman darlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0