Nu kör vi...., kör bara kör.

yes, nu kör vi. Ny vecka innebär ny livsstil för mig. Jag är pepp. Dethär funkar liksom inte, onyttig mat, mycket alkohol som i sin tur resulterar i bakisdagar utan innehåll alls. För lite struktur i mitt liv, alldeles för lite fokus på mina studier, vilket ju är smart med tanke på att det var därför jag flyttade ner och sitter med studielån som inte alls är skoj,

Nu kör vi:
Motion, promenader och ev. inskrivning på gym.
Nyttig och balanserad mat
Mindre (mycket mindre) alkohol och fler produktiva Söndagar, Torsdagar och för den delen Lördagar.
Fokus på studier, så man på helgen kan ´känna sig nöjd över sigsjälv.
Och, nu jävlar.. håll i er, mer ideelt arbete. Jag vill engagera mig i saker. Göra nytta.
Lova migsjälv att fokusera på dessa saker, och bara dessa saker ett tag. Glömma dumma tankar och onödig ångest.

Veckan kommer iofs innehålla kräftskiva i en stuga vid havet, vilket i sin tur innebär alkohol (såklart) men det kan man gottgöra. Ev. en sväng till Hbg på torsdag. Det är jag pepp på, träffa mina boys därnere. Det var på tok för längesedan.

Igår var förövrigt en stor dag. Visserligen spenderades den på soffan till stor del, men oj. vilken stor dag det var. Eller vad säger du Klara..?

Nu är det dax för promenad. Dagen har varit segstartad. Men man kan ju inte rivstarta igång sitt nya liv heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0