sexualkunskap/retorikföreläsning?

Veckan är i full gång, har hunnit med
en myskväll med Klara Emma och Erika, brudar ni är inte alls kloka någonstans, Love it! Samtalen handlade nog i princip om samma sak/saker hela kvällen. Skratt och analyser.

Föredrag om reklamanalysen med Malin Johan och Micke, gick j finfint.
Föreläsning i retorik. H.G jag säger då det, det snackas om porr,tjejers rakningvanor, sexualitet och "korv-ochmos samlag" Jag blir lite obekväm med hela sitationen kan jag ju erkänna. I stort sett handlar våra föreläsningar egentligen om retorik, fast ur sexuella synvinklar.

Vi på östergård har infört en ny ritual om dagarna. Det handlar om eftermiddagsfika. Vad underskattat det är med kaffe, tillbehör (favoriten är mörk chocklad - liite nyttigt) och cigg . Att solen skiner och man kan ta det hela på den gigantiska uteplatsen gör saken helt klart bättre.

Promenadera går väl sådär kan jag erkänna, men det får vi ju ta igen. Det borde ju inte räknas om man försover sig? Eller om man börjar skolanj jättejättetidigt och pluggar hela dagen ? Egentligen borde intensivt studerande räknas som motion.

Nu skulle vi tittat på skräckfilm egentligen (filmen från när vi håller våra tal) men Klaras alla datorer och dvdn strejkar. "Synd" .

Mami, jag kanske kommer hem i helgen. Ifall Klara klarar av att vara ensam utan att sakna mig för mycket, då kan jag j inte hälsa på , det förstår du va?

Kommentarer
Postat av: Syster

Lina, vill bara upplysa dig om att du har alldeles rätt när du säger att pluggandet borde räknas som motion, det kallas hjärngympa! tänkte bara att du kanske ville veta!

2008-09-24 @ 19:54:49
Postat av: lina

syster, du är så vitsig att jag nästan skrattar. nästan.

2008-09-25 @ 12:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0