Speed date

Vart har motivationen sprungit iväg till? Jaja, upp idag . sovmorgon och jag börjar tyvärr vänja mig vid det nu. Sjukt dåligt. Får ta tag i detta. Skyller på att kvällen igår var så mysig att vi valde att stanna  uppe istället för att sova. Det var Tv, Underbar mat, kaffe, och marängschwiss. (stavas det så?) Vad en onsdag är skön att spendera hemma för omväxlings skull. Dessutom lockade inte "Traffic Light" på Kåren alls. Undrar vilka människor som satt bänkade på Stora dansgovlet och "speeddateing" klockan 24,00. Enligt säkra källor idag var det tydigen fullt. Någon lycklig själ som tykte sig ha funnit kärleken där och då fanns det säkert. Undrar vad han/hon anser idag ?

Iväg till skolan runt 11 i vilket fall, var tänkt att vi skulle vara ute i god tid och opponera Malin och Kims Grafiska Produktion och kalkyl. Men eftersom vi inte fått den fick vi chilla i mediesalen istället med diverse Photoshopobjekt. Redovisningen gick i vilket fall bra, men ekonomer kan vi nog inte räkna med att få jobb som, vilekt jag heller aldrig tänkt mig då jag med stor sannolighet träder in i ny månad med minus på kontot, på sin höjd en tjuga.

Efter ett sammanbrott på Photoshop avslutade jag och Malin studierna för dagen, programmet ville itne alls som vi och det var helt enkelt något vi inte kunde acceptera.

Nu ska jag stressa min sambo och Lou lite, jag vill gå hem . Min mage vill ha mat. Jag vill promenera. Särskillt med tanke på vilken monsterpromenad jag och Klara tog igår, och jisses det var dubbel träning då vi flertalet gånger var tvugna att stanna för vi skrattade så mycket, den nya promenadleken gjorde alltså succé hos båda.

Dax nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0