Vegetabilier.

jaha, när jag ser tillbaka på denna Tisdagen kan jag känna mig både nöjd över migsjälv och inte nöjd.

Fördel:
Studierna har prioriterats, har spenderat tid i skolan med tentor och småfix, hälsat på skolbiblio med Malin Pg och Klara för seminariestudier, InDesign och offerter. Dessutom har jag varit på seminarium och granskat övertygande tal, yttrat min åsikt och känner mig nöjd och införstådd om vad som väntar mig och mitt tal imorgon. Utöver detta var jag på stadsbiblio och letade och skrev ut information för att stärka mina argument kring talet imorgon. Väl hemma har jag skrivit talet, och känner att det nog ska gå bra imorgon ändå. Dessutom har jag nu åtagit mig att som tredje medlem entra marknadsföringsgruppen tillsamans med Emmie och Klara. Ideelt arbete, jo jag säger då det.

Nackdel:
På grund av huvudvärk och dålig sömn (fullmåne har vi kommit fram till) uteblev morgonpromenaden, jag har inte kompenserat detta trots att jag gått fram och tillbaka till stan, hit och dit  bland bibliotek och 'R-huset då jag ikväll unnat mig ett glas vin. Promenaden till hemköp ikväll är ine heller den någon form av motion då vi handlade ingridienser till en härlig kladdkaka, som vi bakade och åt av (såklart) Hej, mitt nya liv.

Med andra ord flyter skolan på, mitt nya liv går det sisådär med just för tillfället. Men hey, vi hade faktiskt lite att fira ikväll.

Imorgon är det nya tag, promenaden är redan avbokad då vi måste till skolan tidigt innan vi har seminarium och skriva ut tal och fixa palmcards. Men det utesluter inte en eftermiddagsrunda. Torsdagen blir det kaffe och snack inför de nystartade projektet med Emmie och Klara, möte klockan ett och sedan studier resten av dagen. Ett glas vitt på kvällen då vi faktiskt ska skåla och fira Malin.

Memo till migsjälv: Lina, din mamma fyller år på Lördag. Glöm inte hennes födelsedag iår igen. Hon blir så ledsen då.

Nu är klockan på tok försent egentligen. Det är väl dax för sängen. Om det inte är ett bra avsnitt av CSI nu. Jag och Klara börjar iaf komma in i våra gemensamma kvällsrutiner på kungliga Östergård. Hur ska jag klara mig att bo ensam? Sällskapsmänniska som jag är.

Kommentarer
Postat av: klaran

hur ska JAG klara mig då??

2008-09-17 @ 01:28:03
URL: http://klarakalas.blogg.se/
Postat av: emma

Hittade inge särskrivning hörrööö

2008-09-17 @ 09:50:54
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0