weekend

då är denna helgen över också, skönt det egentligen. Pepp på måndag och nya tag i skolan. Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig, men det är ju underbart att känna såhär. Dels får det mig att inte tänka på annat.

Fredagen spenderades med Klara och Erika. Lunch, Eurostop och Ostboden. Rekomenderar verkligen den. Mysigaste tanten som har den och ljuvliga ostar. Skulle nog vilja påstå att det inte svider alltför mycket i plånboken heller. Den ligger på lilla torg. Yes jag har precis haft ett tips om en ostbutik i min häftiga blogg. Jisses. Detta resulterade i vilket fall till ost&vin kväll. Tända ljus, ost, vin, päron och en massa kex. Det var hur mysigt som helst. Men självklart blev Emma sugen på stan, sagt och gjort. En sväng till Morfars, riktigt bra drag och avslutningsvis besökte jag och Klara Bond för en drink och lite sjyssta moves. När vi skulle hem hade vi inga cigg kvar, så det fick bli en sväng inom Eurostop först. Ekonomiskt av oss.

Lördagen var seg, men Europstop fick sig ett besök igen. Sedan ville vi ut till västra stranden och titta på Red bull water ball. Men när vi väl lokaliserat stranden var det hela slut. Så vi begav oss på jakt efter Klaras plånbok som hon tappat dagen innan. Liggandes på alla fyra omkringkrypandes på Morfars gav dock inga resultat.

Kvällen närmade sig, chilldricka hos Emma och sedna förfest på Gt. Utgången var riktigt bra, lugn och trevlig. Jag chillade mest hela tideh. FIck för mig att det var en smart idé att flytta på ljuslyktorna som stått på bordet hela kvällen, givetvis tända.  Kan ju säga som så att jag utan bekymmer skulle kunna begå ett brott utan att lämnba spår efter mig. För jag brände bort mina fingeravtryck tror jag.

Nej nu har jag en date med tvn. Vi älskar varande innerligt. Det enda som fattas är Klara med hennes låga humor på söndagar och en påse chips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0