"en gårds balans"

Vänner,
Vi har äntligen fått vår efterlängtade granne tillbaka, lyckan är total!

Allsvenskan är igång igen, äntligen. Dock kunde HBK kanske ha vunnit premiärmatchen då AIk inte vunnit en hemmapremiär på några år. Men men, Klara var lycklig iallafall. På fredag är det dax att inta Örjans Vall och se dom bemästra Trelleborg, det ska väl inte li några konstigheter där hoppas jag. Fick reda på av Pernilla igår att Hbg fick match mot AIk hemma den 15 Augusti. Det är en fredag, det är fest.

Nu ska jag snart iväg på möte, två möten inbokade under dagen. Eller nja handledning klassas väl det ena som, men så som jag och Klara håller låda borde det kanske heta något annat.

I helgen är det påsk, eller vi kör igång på torsdag då det blir utgång. Ska bli härligt att dricka vin med Camilla och Nadja igen, om du vet vem Nadja är Klara? ;)  (undertecknad älskar att presentera folk både en och två gånger)

Nu ska jag göra nytta,
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0