En kvinnlig gubbe?

plugg och sjukdom är inte jag så keen på faktiskt. Men jag kan faktiskt inte skylla på någon alls förutom migsjälv, och det är  ju det värsta. Bäst vore om man kunde skylla ifrån sig, såklart.

Veckan och helgen som gått har varit super. Hade dock gärna upplevt dessa trevligheter utan dunderförkylning ocg traditionsenlig Lina-gubbhosta. Men men jag är ju på bättringsvägen iaf. Länge leve honungsvatten.

I helgen ska jag i vilket fall åka till småland. Det kommer nog bli en härlig helg. Ska gå Trajet (dont even ask) dricka lite vin och mysa med familjen. Mest pepp på detta skulle jag vilja utnämna min syster till, men det är kalrt det är ju härligt att känna sig omtyckt ju.

Vet ni hur många studenter man får in i en liten Bolmenslägenhet egentligen? Inte jag heller såhär på rak arm, mer än att svaret kan klassas under jättemånga. Lite trängsel, lite vin och lite kärlek till varandra är allt som behövs. Och att försöka sig på att dansa var nog bland det smartaste draget. Speciellt eftersom jag har så jävla snygga ben just nu.

Annars händer det itne så mycket, mer än att det känns trist att min karl är upptagen hela tiden.

Nu vill jag ut i solen, dricka kaffe och koppla av lite. Men jag tror att det blir ett nej där, bestämt nej.

Peace,.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men då lär vi ju ses på trajet! Det ser jag verkligen fram emot :). Går ni tidigt?

2009-04-20 @ 16:43:24
URL: http://malingottarp.blogg.se/
Postat av: Pepp syster

ja det må hända att jag är den som är mest peppad på Trajet. Men du, känn dig älskad! Det är ju enbart för att jag ska få träffa dig.....

Nja, lite pga Trajet också kanske... Vi ses på onsdag! Fridens liljor syster, fridens liljor!

2009-04-20 @ 18:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0