En röd lycklig tjej

hej vänner och familj.
Idag klagar jag inte mycket lite på livet, när jag tänker efter så inget alls faktiskt
Jag vaknade upp pigg, fräsch efter gårdagens spa-kväll och icke bakis..Nöjd över att tv tablån valde att bjuda på Troja , Fight Club och hunkar mest hela kvällen. Jag är kär. . Solen sken och värmen fyllde min mindre tränade kropp. Just det, min tränign gick åt helvete. men jag är glad för det.

Vi chillade i stan ett tag, vi gick till bolmens och solade oss, yes årets första bränna har infunnit sig. Vi tog en öl, vi träffade en massa bra människor och framför allt trivdes vi.

Nu sitter jag här hos Emma, lite rödare lite gladare (kan bero på en öl och en drink jag druckit) och pepp på vad kvällen har att erbjuda. Jag inväntar bästaste av de bästa Erica och mysiga Evelina för att bege sig ut igen, bland bollplaner människor och studenter. Ikväll har vi mysigt, ikväll har våren infunnit sig på riktigt. Jag är lycklig.


Förresten älskar jag det mesta just nu, jag umg¨ås med de jag vill jag hörs med de jag vill och jag struntar i de jag vill. Jag har saknat er! (emmie, torben, olle, rickard, kusinerna)


Peace
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0