Påsk

nu har påsken arit här en runda. Den var trevlig och lärorik. Det blev endel chill, vin skratt och återseenden. Mest random vill jag utnämna Charlie till. Det var skoj att springa på honom. Och i lördags unnade jag migsjälv en riktig krogrunda som slutade ute på Östra Stranden hos Camilla med påskbord på natten.

Nu när den är förbi börjar jag självklart bli sjuk. Men som de sanna kärringar jag och Klara gått och blivit på senaste kan vi nog klura ut något gammalt recept som kommer göra mig frisk igen. Jag har hosta, huvudvärk och nog lite feber faktiskt. Snacka om att min röst låter mest gubbig i världen nu.

Jo det där om kärringar, jag skulle kunna sitta här och lista hela sidan full med exempel. Men ingen vill ju läsa om det, om än mindre vill jag faktiskt se svart på vitt i min egen blogg att vi är stans tanter. Låt oss bara säga att listan blir längre och längre för var dag som går.

Dagarna nu går fantastiskt nog åt till att dricka kaffe, bära bikini på uteplatsen, plugga och lite mer plugg. Det är inte ens lite jobbigt att sammanställa enkäter när man solar samtidigt. Här ska det bli brunbrända ben och allt sånt fort.

Vet ni förresten hur skoj det är att sitta på msn med en viss Pernilla som är hemma och gottar sig och skriver precis allt gott hon äter när jag sitter i skolan med kurrande mage?

Dax att dyka ner i aktivitetsplanen igen, sexigt.

Peace.

Kommentarer
Postat av: pg

du är störd linis, men jag gillar dej för det.......

2009-04-14 @ 20:30:46
URL: http://pege.blogg.se/
Postat av: Josfin

Blir mest upprörd över att Fröken Gustavsson är hemma i A-torp UTAN o höra av sig! Pernilla!! :P

2009-04-16 @ 09:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0