Skiner som solen

Idag , är dagen då jag är ganska nöjd med mitt liv.
Vi har spenderat ett antal dagar nu på senaste och blivit bortskämda gällande vädret. Det har varit underbart, sol och tillochmed värme har det lyckats bjuda på. Då har vi invigt grillning på Bolmens , Promenad på Tylösand, Rose i brassestol och allt annat som hör våren till som student.

Jag har världens bästa människor omkring mig. Mina vänner är otroligt härliga. Nu känns det ju som om alla säger samma sak, och då vill jag direkt dementera detta och faktiskt våga påstå att det är jag i hela världen som har rätt gällande denna fråga.

Skolan går bra, vi är tillbaka där vi var från början med projektarbetet. Ja inte praktiskt såklart, det skulle jag ju inte vara så nöjd över. Men känslomässigt och sådär ni vet. Vi har återigen bevisat för oss själva och alla andra givetvis, att vi faktiskt är förbanant bra.

Arbetet går strålande. Ja inte något jobb eller så, vad trodde ni om mig? Utan mitt ideela engagemang. Marknadsgruppen är grym, även om folk valt att gnälla lite på oss under senare tid, med all rätt kanske kan tilläggas. Men , humor det är något vi besitter väldigt mycket av. Och kreativiteten kan inte heller klagas på. så.

Nej, en kaffe i solen kanske.

Peace.

Kommentarer
Postat av: pg

saknaj, grillkväll

2009-04-03 @ 19:49:16
URL: http://pege.blogg.se/
Postat av: Delle

Nawies! Du e en underbart skön vän du=)

2009-04-04 @ 15:18:21
URL: http://emerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0