haha

I brist på annat och med fr mycket tid, så får ni ha överseende med att jag drar till med en sånhår cheesey grej på min annars så otroligt häftiga blogg. Och bara för att jag kan, säger jag åt er att ni måste göra samma grej
Lets do it, nu blir vi 17 igen.

Dagens låt: Peter Jöbacks - Jag kommer hem igen till jul
Dagens dusch: Lång varm och välbehövlig
Dagens frisyr: Självtorkat med en borste igenom.
Dagens smink: Lina
Dagens händelse: PR-jobbet som fixades
Dagens planer: Bokade in möten, skrev enligt planerna på C-uppsatsen
Dagens vill ha: Körkort
Dagens saknad:
Dagens drog: Kaffe
Dagens tråkigaste: Att jag inte åker till Windy förän Fredag em.
Dagens finaste: Sandras gullunge Neo
Dagens måste: C-uppsats
Dagens dricka: Bubbelvatten och kaffe
Dagens köp: plånboken är orörd
Dagens mat: Mammas mat
Dagens sjuka:
Dagens kärlek:
Dagens mående: Ganska härligt faktiskt.
Dagens mobil: Min fina Nokia, som jag glömt av hur den fungerar såklart.
Dagens mp3: Lyssnar hits från gymnasiet idag.

In yours.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0