min bästa dag

Vilken jävla dag 14 December 2009 har varit, jag som tänkte avsluta året på topp med mitt fortsatta leende på läpparna.

Nej, jag vet faktiskt inte varför jag skrev nu. Bara för att jag kan mest.

Jag kör, det är snö i Småland. Jag kanske skulle ta på mig, lägga mig i trädgården och fånga snöflingor på tungan. Tänka på en massa saker som gör mig glad, som mina finaste tjejer exempelvis. Har hört så jävla många klyschor idag, så jag kan väl bidra med min egna. Jag har världens bästa vänner. Jag är uppriktigt ledsna för människornas skull, som inte har de i sitt liv. Men asglad för att jag har det, när jag kommer tillbaka till Halmstad tänker jag mig en tjejkväll, snackar sushi, chocklad, vin, skvaller, och förbannat mycket kärlek.   Ja just det, och snacka gardiner såklart, glöm inte snacka gardiner. Det är ju vad vi gör på våra tjejkvällar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0